English gyogyir11.hu vakok és gyengénlátók számára is olvasható verziója.
Tájékoztatás rendelés helyének megváltozásáról!: A Vahot utcai ultrahang rendelés átmenetileg a Fehérvári út 12-be költözött. A rendelés ideje változatlan maradt.     Közérdekű közlemény!: Betegeinktől több jelzés is érkezett, hogy telefonon a „Szakrendelőbe”soron kívüli vizsgálatot ajánlottak fel számukra. Ez félrevezetés, ilyen a Szakrendelő részéről nem történt.        Tájékoztató: A Laboratórium 2015. március 30-tól érvényes működési rendjéről     Új fájdalomcsillapítási eljárás: GUNA bioterápia    Laboratórium működési rend változás!: Részletes információkért kérjük kattintson ide!   
Személyesen: XI. ker Fehérvári út 12.
Telefonon: +36 1 279 21-11
E-MAIL (24 órán belül válaszolunk)
Betegelégedettségi kérdőív

Betegelégedettségi kérdőív

1. Az Ön neme
Férfi
2. Az Ön legmagasabb iskolai végzettsége
felsőfok középfok egyéb
3. Melyik fizetős rendelésünket kereste fel? (több válasz lehetséges)
Gasztroenterológia
Menedzserszűrések
Laboratórium
Kardiológia
Ultrahang
Belgyógyászat - angiológia
Gyermek ultrahang szűrés (csípő +hasi+koponya)
Gyermek ortopédia
GUNA injekciók
2D, 3D, 4D baba ultrahang
Baba masszázs
Egészségügyi masszázs
Generali-Providencia külföldieknek diákbiztosítás
4. Milyen hosszú volt az előjegyzési idő az adott szakrendelésre?
három napnál kevesebb 1 hét 1 hónapnál kevesebb 1 hónapnál több
5. Az előjegyzési időpontjához képest mennyi idő múlva került be a szakrendelésre?
azonnal 10 percen belül 30 percen belül 30 percen túl
6. Elégedett volt-e a várakozás körülményeivel?
Igen Nem
7. Elégedett-e a kezelő orvosával való személyes kapcsolatával? Orvosi kezeléssel?
elégedett vagyok részben elégedett vagyok nem vagyok elégedett nem tudom megítélni
8. A vizsgálatot követoen kapott-e írásos véleményt (pl.: ambuláns lapot)?
Igen Nem
9. A vizsgálatot követoen az orvostól kapott-e megfelelő tájékoztatást az Ön betegségéről és a további teendőkről?
Igen Nem
10. Mennyire elégedett az asszisztensek segítőkészségével?
elégedett vagyok részben elégedett vagyok nem vagyok elégedett nem tudom megítélni
11. A vizsgálat során megfelelő diszkrécióban kezelték az Ön problémáját?
Igen Nem
12. Hogyan ítéli meg a szakrendelő helyiségeinek tisztaságát?
rendelők várók, folyosók mellékhelyiségek büfé
13. Mennyire elégedett fizetos szolgáltatásaink áraival?
Nagyon drága, ár-érték arány nem megfelelő
Drágább az átlagnál, de megfizethető
Megfizethető, ár-érték arány megfelelő
Olcsóbb az átlagnál, elégedett vagyok
Nagyon elégedett vagyok, ár-érték arány kimagasló
Nincs viszonyítási alapom
14. Mit gondol fizetős rendeléseink előjegyzési idejéről?
Nagyon hosszú elojegyzési idő
Elfogadható
Rövid elojegyzési idő
Nem tudom megítélni
15. Honnan értesült fizetos szolgáltatásainkról?
Honlap
Közösségi oldalak (Facebook, Google+)
Rendelőben kihelyezett tájékoztatás
Ismerős ajánlott
Egyéb:
16. Minden tapasztalatát figyelembe véve, összességében milyen érzéssel hagyja el az intézményt?
tökéletesen elégedett vagyok elégedett vagyok részben elégedett vagyok elégedetlen vagyok nagyon elégedetlen vagyok
17. Választaná-e máskor is intézményünk fizetős rendeléseit?
Igen Nem
18. Ajánlaná-e ismerőseinek, barátainak a Szent Kristóf Szakrendelő fizetős rendeléseit?
Igen Nem
19. Kérjük, írja le további véleményét, javaslatait!